Merk je dat je door veel zittend werk last krijgt van je lichaam? Dan is bovenstaande video perfect voor jou!

Stress in combinatie met veel werk achter een bureau en/of een slechte lichaamshouding is funest voor je lichaam. In de video laat ik je zien hoe je middels eenvoudige oefeningen fysieke spanningen kunt loslaten. Deze ontspanningsoefeningen vragen slechts 3 minuten van je tijd en doe je in je ‘gewone’ kleding naast je bureau.

Het is aan te raden om deze ontspanningsoefeningen meerdere keren per dag te herhalen. Op deze manier zorg je ervoor dat je onnodige spanning tijdig loslaat en verstijving voorkomt.

Behoefte aan meer beweging? 

Eerder plaatste ik al een 3 minuten filmpje online waarin ik oefeningen deel die helpen bij het loslaten van spanningen in de rug. Ook maakte ik een filmpje van 3 minuten waarin ik je laat zien hoe je spanningen in je schouders kunt verminderen.

Wanneer je behoefte hebt aan meer ontspanning, raad ik je aan om één van mijn 15 minuten yogasessies te volgen. In meerdere online yogasessies begeleid ik je in zo’n 15 minuten bij oefeningen voor o.a. je rug en benen. Zo nam ik voor Millennial Lift 2 sessies desk yoga op. Deze sessie desk yoga focust op de rug, nek en schouders. Deze sessie focust op de nek, rug en benen.

Op mijn YouTube kanaal plaats ik wekelijks een yogasessie van 20 minuten op de mat. Door je te abonneren op dit kanaal hoef je geen enkele les te missen!